donderdag 2 april 2009

Inacabado


Een fotootje van me terwijl ik aan het poolen was met enkele makkers op de hoogste verdieping van 'Shopping Zuni', een geliefkoosde uitgaansplaats van vele jongeren, waar er eigenlijk bijna niets te beleven valt.

In mijn vorige blogpost had ik een andere foto gezet, waarin ik mijn schraal torsootje toonde. Misschien was de wereld daar nog niet klaar voor. Hahahaha. Het moet zijn dat ik -na lang aandringen- me uiteindelijk begeven had op Orkut, een netwerksite zoals Facebook waar de Paraguyaanse jongeren gek van zijn. En daar is het doodnormaal dat er knaapjes met (misplaatste) trots hun trainingsresultaten tonen. Tevens loopt men -mannen, dan toch- vaak met ontbloot bovenlijf rond op straat. Zo zie je maar, er zijn dingen die in me doorsijpelen waar ik me niet eens zo bewust van ben.
Niettemin ga ik voor mijn vertrek uit Paraguay nog eens zo'n foto online zetten, maar dan iets minder grappig en met belichting van de zon. ;)

(GH, achter dat gordijn was een lamp.)

5 opmerkingen:

papa zei

Ha Laurens, ik kwam net binnen, zag jouw foto en ik vind hetgeen je er nu in de plaats op gezet hebt een duizend maal betere keuze !!!
Spieren kweken, ok, maar je moet niet overdrijven ! je pap

s. zei

Als de Paraguayaanse cultuur je hoofdje teveel versmacht dan komen er nogal rare resultaten uit. C'est l'immersion qui fait son travail.

Sarah zei

Heyla,

ik heb hier ook al via Brasiliaanse vrienden kennis gemaakt met Orkut. En het is idd waar dat sommige profielfoto's weinig aan de verbeelding overlaten.

koen zei

niets houd je tegen om die foto alsnog door te sturen..
grrrr

Tim zei

Ik kijk al reikhalzend uit naar de volgende foto. Ik ben benieuwd hoe lang je erover gaat doen om de juiste lichtinval te vinden en dan nog maar te zwijgen over de tijd die je gaat besteden aan de pose zelf. Dat wordt een dagtaak!