zondag 17 augustus 2008

Las primeras fotos

In een plaatselijke dierentuin met mijn klasje van Spaans:

De achterkanten van Linny (USA), Paul Froehlich (DUI) en Florence (BEL)



Een aapje dat iets van me wou stelen.


Kate (USA), Marie(DUI), ik en Allison(USA).


----------

Graciela, Guillermo, Tami en Tía Gloria.


Op het feest:


Hoewel het blijkbaar een ´sereen´ feestje was vond ik toch dat het er vrij excessief aan toeging. Ik vroeg bijvoorbeeld aan een barman een pintje bier (dat is hier het merk ´Brahma´) en kreeg een emmer met twee flessen erin.




Ik weet nog niet wat het beste systeem is om foto´s te tonen. Voorlopig kan u naar deze webpagina gaan om de rest van de foto´s te bezichtigen:


http://www.flickr.com/photos/29715256@N08/

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gedag!

Nu de twee - weken - grens zonder twijfel overschreden is en ik mij op hersenloze arbeid moet storten om niet in een existentiële crisis te belanden zonder jouw immer aangenaam gezelschap toch maar eens een berichtje. Leuk om te lezen - en sinds zonet ook te zien - dat u zich al een beetje thuisvoelt (u volgt de afs - aanpassingscurve nog op de voet, proficiat!). Een langer bericht volgt later, wanneer er geen 4 man op mijn vingers staan te kijken.
Liefs, Greet
PS Al een Paraguaanse homo - fitness - buddy gevonden? Hebben ze wel lycra daar eigenlijk?

Anoniem zei

Greet,

merk ik daar toch een gemis aan laurens'"complimentjes" ;)Ja deze reacties krijg je dan heb je dan wanneer er mensen zitten te mee te kijken.

Ja Florke je amuseert je al blijkbaar! Er is zelfs bier ad libitum! mooi zo. Ik heb trouwens het gevoel dat Allison aan je wilt ruiken op die foto. Keep up the good work!

Unknown zei

Las fotos están estupendas. Queremos más! Tu cara está fantástica y llena de alegría.

Anoniem zei

Uiteraard mis ik die oeverloze complimenten. Mijn zorgvuldig opgebouwd zelfbeeld stort als een kaarthuisje ineen. En ik vind het helemaal niet erg als jij meeleest Tim, ik gebruik toch te moeilijke woorden voor jou ;) (dit laatste was een grapje, voor eens en voor altijd: JE KOMT NIET DOM OVER, Laurens is gewoon een op sensatie beluste roddeltante).

Anoniem zei

Goeiemorgen Laurens! (alhoewel jij nu nog in dromenland bent, gezien het tijdsverschil van 6 u. met België)
Aan de smile van oor tot oor te zien (verdorie ja, je hèbt op die ene foto wat weg van Willem Dafoe, en ik vond die altijd zo'n boeventronie hebben... ;(heb je het er wel naar je zin. Maravilloso! Al die zwarte kleren op dat feest, dat valt ons toch tegen voor een exotisch land hoor. Gelukkig heb jij een rode glitterdas aan! En de auto van je profe Spaans is -als we de foto vergroten- inderdaad dringend aan wat anti-roestlak toe... Stuur ons meer foto's!!! Van je familie, van hun huis, de omgeving, de hond, de fitness met homo's met glanzend/barstende bicepsen, hamstrings en lycra-broekjes! (dat woord "hamstring" kennen we van Kim Gevaert op de O.S.) Tim heeft gelijk: die chicas komen wel héél dicht bij je staan op de foto, hihi. Hasta luego! besos de mama y papa

Anoniem zei

Let op de handen van onze flor.
het is duidelijk, ongewoon duidelijk, hij gaat de wereld verbeteren!!!

peace and corrots to you mate