zondag 24 augustus 2008

Fui a caballo

Gisteren was ik met mijn medeAFSers naar een natuurreservaat-achtig domein gegaan, een soort van schiereiland dat omgeven is door het Itaipumeer. Itaipu is de naam van de dam die gedeeld wordt door Paraguay en Brazilië. Mijn gastmoeder, Graciela, werkt er als een soort van Human Resource manager. Veel van de economische groei van deze streek is te danken aan de Itaipu-dam.

Aan de ingang. Marie (DUI), Kate (USA) en Linny(USA)


Het meer.


Ik die een boom omhels.


Linny (USA) en Florence(BEL)


Ik vroeg aan Allison(USA) om iets aapachtigs te doen.


Teresa(Oostenrijk), de enige andere vrijwilliger uit de AFS-lichting van augustus.


Het was een leuke uitstap. Ik heb zelfs voor de eerste keer op een paard gereden. Daar zullen iets later foto´s van verschijnen op deze blog.

---------

Het is een hele opluchting dat mijn Spaans genoeg begint te vlotten om mopjes te maken! Een persoonlijke opsteker: me uitdrukken in het Engels gaat fantastisch goed.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En ALTIJD is onze Laurencio of Lorenzo in het gezelschap van meisjes... Die dan nog gewillig de aap uithangen als hij dat vraagt.
Maar merk op: hij omhelst nog liever een boom dan één van die grieten!
Rara...rare snuiter, die Laurencio/Lorenzo!
Meer foto's, meer uitleg en graag enkele tekeningen, beste jongen. Un abrazo de
mama en papa

r zei

Jeuj!