zondag 8 februari 2009

Penélope Cruz

Deze post is een tussendoortje. Wegens een aanhoudend maag/slokdarmprobleem is het een (te) rustige week geweest, met weinig activiteiten en weinig belevenissen.

In minder dan drie dagen zal ik een meer uitgebreide post verzorgen.

----------

De Paraguayaanse fauna heeft me al vaak verrast. Zo zijn er mieren en ander ongedierte van wel 5 keer de grootte die ik gewend ben in België.

De bril die ik ter referentie heb gebruikt is zeer groot. Tevens was dit insect al bewerkt met een opgerolde gazet, waardoor het kleiner lijkt dan het in zijn ongeschonden staat was. Laat u dus niet misleiden, deze knul had beangstigende proporties!


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tenzij die grote knul van een vlieg Penélope Cruz heet, zie ik nergens een verband met de rest van je tekst...
Rauw geraspt aardappelsap drinken op je nuchtere maag wil wel eens helpen bij maag/slokdarmproblemen. Wij kennen de toestand hier ook om 4,5 uur te zitten wachten in een dokterswachtzaal om vervolgens nog niet te weten wat je hebt... Ik hoop dat je gauw geneest en er geen gastroscopie moet van komen...sterkte en beterschap gewenst! Tot gauw aan de telefoon: lange leve voipbuster!

Anoniem zei

That is a huge mothafucka!

Anoniem zei

de kwaliteit van de foto's gaat achteruit. Eerst zagen we hopen grietjes rond onze hunk.
Nu blijft er een ugly bug over...

tijd voor herbronning!

Anoniem zei

"In minder dan drie dagen zal ik een meer uitgebreide post verzorgen." schreef je vijf dagen geleden... Laurens: jij werkt mijn "blogcheckverslaving" in de hand door zo'n valse beloften! De hond en ik spenderen tegenwoordig meer tijd in het bureau aan de computer dan buiten in de zon, joder! SCHRIJF NU TOCH EENS IETS! En vooral: dat beloofde filmpje!!!