zondag 1 juni 2008

La femme la plus belle du monde?


Olga Kurylenko.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Euh, NEEN!
Iedereen weet dat de mooiste vrouw ter wereld S.K. uit Gent is!
Zij die het met mij niet eens zijn, mogen tegen mij vijf kilometer lopen. Als ze winnen hebben ze gelijk, anders heb ik gelijk.

Anoniem zei

JAro'ke! zo fijn dat je enkele mooie tekeningen online hebt gezet! dan kan idereen ervan genieten. ik vind deze vrouw toch wel de mooiste, .. van je 3 laatste tekeningen!

ik hou van de vrou

Xx

Anoniem zei

Daniel Craig is goed gelukt. Zeer trefzeker en mooi gekarikaturiseerd. Hij heeft ook een beetje weg van Vladimir Poetin. Way to go!

Anoniem zei

la femme la plus belle du monde... dessinée par le garçon le plus beau du monde... une rencontre entre ces deux serait magnifique. Qui peut arranger cela?