vrijdag 13 juni 2008

'Genius' is spelled B-A-V-O

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoewel zijn ware schoonheid niet te vatten valt (en ook niet te tekenen), schaar ik me maar al te graag achter de idee dat Genius gespeld wordt als B-A-V-O. De tekening is fantastisch.

Anoniem zei

Als onderwerp van het werk ben ik vereerd, al blijft het vreemd om door de expressionistische interpretatielagen van de kunstenaar mezelf te herkennen. Confronterend en raak.

tinevaneyken zei

beetje een ratje, maar wel mijn leuke mooie prachtige geniale broer!

Anoniem zei

De aggressieve waanzin komt er mooi uit

Unknown zei

Bavo lijkt hier verbazingwekkend veel op Woody Allen!
De ene blauwe iris duidt op een blik op de wereld die gekleurd is door inzichten uit een andere (welke?) wereld, dat blijkt ook uit zijn sublieme schrijfsels die ik op de rotsboomblog lees. Bavo and Jaro, two geniusses together!