vrijdag 19 oktober 2007

Speedpaint


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahaha, zalig die smoel. Het is net Herbert Flack die na een jaar intens lopen een hele liter citroensap opdrinkt!

Anoniem zei

Beste Bavo,

Gelieve de heer Flack niet meer openbaar te vernederen met uw schabouwelijke en geforceerde vergelijking. De heer Flack is een monument van de Vlaamse theater -en tvwereld, gelieve deze beminnelijke coryfee te respecteren.

mvg,
Joris Weert
webmaster www.herbertflack.com

Jaro Alva zei

Meneer Weert,

neem van mij aan dat ik allerminst ben opgezet met het idee dat de onsmakelijke figuur op de laatste tekening enig raakvlak heeft met de heer Herbert Flack. Bavo is een onbehouwen jongen, soms. Ruw van taal en koudhartig. Het is best om niet al te veel aandacht te schenken aan sommige van zijn uitspraken.
Ik hoop bij deze dat u niet wrokkig bent, en de dingen in perspectief kunt zien.

Voorts wil ik nog -for the record- zeggen dat ik al sinds jaar en dag een trouw lezer ben van de 'Herbert Flack' nieuwsbrief, en alle afleveringen van 'Aspe' op DVD heb. Zoals u zelf zo treffend zei: meneer Flack is een beminnelijke coryfee, en verdient niets minder dan een onpeilbaar respect, van iedereen.

mvg,
Jaro Alva

Anoniem zei

maar het mag wel gezegd worden. Zo'n smoelwerk zie je nog amper op de Vlaamse zenders;
Flack for president! good job Flor

x
NEOK

Anoniem zei

hahaha heerlijk