zaterdag 27 juni 2009

¡Clausura!

Deze morgen was er de allerlaatste aan mijn vrijwilligerswerk gerelateerde activiteit: de overhanding van de certificados.
Dat was allemaal heel plezierig. In totaal mocht ik zo'n 40 certificados uitdelen. Er werden een paar speechjes gehouden, er werd wat gegeten (bocadillos) en gedronken (gaseosas) en er werd natuurlijk ook afscheid genomen.

"Les voy a extrañar" (ik ga jullie missen), zo besloot ik mijn speech. En ik meende het. Die toffe Paraguayaanse knulletjes zal ik niet snel vergeten.



Ezelsoren!














----------


En deze foto's zijn genomen een week geleden, toen ik met Tamii en Magno naar de wedstrijd Cerro Porteño- Tres de febrero ben gaan kijken. Cerro, een van de twee populairste clubs van Paraguay (de andere is Olympia), won met 1-0.






3 opmerkingen:

mama en papa zei

"Te echamos de menos" zo zeggen Spanjaarden dat als ze iemand missen.
Die meisjes, die tegen jou aanleunen, gaan dat volgens mij ook doen...
Wel raar dat je op de ene foto een dikke pull en jas draagt en op de andere een t-shirt! Wat een bizar klimaat in dat land, zeg.
En net nu het daar winter is, laat jij je haar knippen?! Oma zal zeggen: "Zonde van zijn mooie krulhaar!"

Jill zei

Geniet nog van je allerlaatste daagjes in Paraguay!

Jill

ingrid zei

hoi laurens,

de titel van je laatste stukje is wel 'clausura' maar wil dat ook zeggen dat we nu je blog moeten schrappen uit ons lijstje met favoriete sites omdat er geen aanvulling meer komen?! ik heb regelmatig je schrijfsels, foto's en zeldzame keer je tekeningen bekeken gehad en vind dat je je blog moet blijven doen-al was het maar als amusant tijdverdrijf voor je trouwe lezers;-)

groetjes
ingrid
(dochter van mia en jos pardaens)