woensdag 2 januari 2008

Liger (Lion + tiger)



'Cause you asked so nicely, Sylien ;)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Jaro,

Hierbij wil ik officieel meedelen dat je moet beginnen opletten met je avances in de richting van mijn lief. Ze voelt zich bedreigd, gepakt en geknecht door je aanhoudende aandacht en deze tekening (iemand een idee wat het geklodder te betekenen heeft?) is de druppel.
Ik heb een busje pepperspray besteld en de tasers had ik al langer, dus begin maar op je telletjes te letten!

Unknown zei

Wat een eer! Wat een eer!Ik veronderstel dat de aard van de tekening niet direct gerelateerd is aan mij? Mucho éxito con tus diseños próximos. Y para Babo: no te preocupes mi amor.

Anoniem zei

HAHAHAHA Bally!
Het is wel waar natuurlijk, de Flor heeft er een handje van weg de vrouwen van zijn vrienden met verve te willen verleiden. En ze dan nog willen inpakken met een 'speciale' tekening, zo doorzichtig allemaal.

Anoniem zei

Sylien, het is zijn manier om duidelijk te maken dat hij je een tijger vindt en hij de leeuw is, de stoere koning van de jungle. Compensatiegedrag...

Anoniem zei

jaro, laat de vriendinnekes van uw vriendjes gerust! zoekt u zelf een lief! gij se hartendief! heb wel heel hard moeten lachen met de reacties op je tekening! toffe tekening overigens.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.