maandag 5 november 2007

Some sort of... kangaroo?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Move over Marjolein Bastin!

r zei

Ik mis de snelheid van voorheen!
Mijn drang naar het aanschouwen van tekeningen van Jaro Alva is nu aangewakkerd, en er wordt niet aan voldaan.
Ik begrijp natuurlijk wel dat de meester zijn uitingen niet laat dicteren, maar toch. Vijf dagen voor een simpele tekening. Ik begin mij vragen te stellen.

Anoniem zei

... een andere Bavo (die van Antwerpen) zei "die hond is één en al snelheid", ik ben blij dat hij even rustig zit. Mooi getekend, verwerkt, whatever ... dit IS chinoekske.

Anoniem zei

als dit een kangoeroe is, dan ben ik een stokpaardje! NEEEEE, dit is Chinoek, ons beertje van een hond en wij danken Jaro dat hij zo'n mooi portret van haar gemaakt heeft. Ik heb haar vereeuwigd op porselein en ze oogst veel succes! Jaro, nu nog Flotlik en Dientje op papier zetten voor mij!

Anoniem zei

is deze hond te koop? dit ras is net wat ik al jaren zoek, want in mijn jeugd had ik precies dezelfde. Zou u er een muurschildering van kunnen maken op de wand van mijn dochter haar kamer aub? wat is de prijs hiervoor per m2? groeten, a. asbrink