vrijdag 17 augustus 2007

Jedi Wookie


random

6 opmerkingen:

r zei

STAR
WARS
SUCKS

Jaro Alva zei

Star Wars is niet voor iedereen, dat geef ik toe. De filosofische, metafysische en technologische diepgang van deze films, samen met de opulente visuele ervaring doet mensen met een beperkt intellectueel vermogen gauw afhaken.

Ik raad dan ook aan om alvorens de films te (her)bekijken, je deze boeken leest: "Star Wars, een visuele gids. De Symboliek ontrafeld." en "De impact van Star Wars op de westerse samenleving, anno 1977 tot ...?"
Dan zal je het ten volle kunnen appreciƫren.

Unknown zei

hello Jaro, could you please mention which medium you've used for you drawings : photoshop, plain pencil, paint, etc?
I like your comic drawings!

Unknown zei

I like cats, can you put some cat drawings for me on your blog, thanx!

Anoniem zei

i am you're biggest fan!
Go star wars whoo hooo
nice nice flor
;-)
KEon

Hartbrandt zei

Jaro Alva's tips om Star Wars te kunnen smaken treed ik volmondig bij. 'Ik' is een elitaristische cultuurbarbaar.